100

HIP HIP HOORAY! I've finished the 100 days writing challenge!


Het is me gelukt! 100 dagen te bloggen. En ik ben er nog trots op ook! WHOOP WHOOP!

Viel het mee? Absoluut niet! Ik vind een tweet al lang zat hahahaha, maar ik heb meegedaan met een doel. Ik wilde graag wat langere stukken schrijven. En toen deze challenge op mijn pad kwam, dacht ik dat het wel een goede stok achter de deur zou zijn, om wat vaker te schrijven.

Heeft het geholpen? Absoluut! Ik heb niet iedere dag een even lang verhaal geschreven. Soms was het alleen een "quote" met een foto en één lullig zinnetje. Maar iets is beter dan niets.

Het was eerst de bedoeling om lekker anoniem te blijven en daardoor ook wat vrijer te zijn met wat ik schrijf. Schrijven wat je denkt. Maar ik weet niet, ik heb altijd wel de drang om te delen. Binnen no-time had ik een domeinnaam geregistreerd voor deze blog en deel ik af en toe wat op twitter.

En ik ga er mee door! Maar niet meer iedere dag, wat dat betreft ben ik nu wel blij dat die honderd dagen voorbij zijn. Maar één ding is zeker, ik blijf schrijven!

More from Lucia
All posts