Meerdere ghost blogs op een server

Het duurde even voor ik dit door had..

De config file van nginx, de webserver, heeft bij ghost een proxy waarvan de poort gelijk moet zijn aan die van de poort in de config file...

package.json file

config.production.json

NGINX config file

paulinewagenaar.nl.conf

En die poorten moeten per installatie ook verschillen. Dat gaat goed als je de standaard installatie doet, maar was mij even ontgaan toen ik alles met de hand wilde doen.

Verder stap ik er nog helemaal niets van, want ondanks het fixen van deze fout blijft de webserver de verkeerde root tonen, welk domein ik ook kies.

Om later op te lossen.

2019-10-23 23:47; ik was de symlink van enabled-sites naar available-sites vergeten voor een site. Daar heb ik dus 4 uur lang overheen gekeken :)


You'll only receive email when they publish something new.

More from Fabio Bruna
All posts