7. Tiistain emännän himot

No mutta nyt tiistaina sitten olikin jännää kun olin lenkillä illalla samalla kun emäntä vei lasta nukkumaan.

Mä sain viestin missä luki, että "laita ittes valmiiksi kun tuut".

Tää oli siisti juttu! Mä olin ihan innoissani! Emäntä itse pyysi! Siis se on tosiaan tykänny tästä viimeaikojen kuva ja videotouhusta.

Nyt voisi sanoa, että me ollaan edistytty parisuhteessa. Mun tavoite on, että emäntä uskaltaisi olla vähän avoimempi haluistaan.

No mä lähdin kipittämään kotia kohti ja pääsinkin n. 20min sisällä kotiin. Menin suoraan suihkuun ja siistin paikat, se on aina kivaa sitten.

Ajattelin, että nyt kun sain oikeen pyynnön laittaa itseni valmiiksi, niin todellakin teen sen kunnolla!

Menin sängylle ja hieroin munan valmiiksi. Pari penisrengasta taas auttoi kivasti ja sain sellaisen kunnon terhakan seisokin aikaiseksi.

Siellä istustekelin muna kädessä ja hyväilin siinä vähän itseäni. Pikkuisen oli pakko käyttää liukkaria, että sai pidettyä hyvän tuntuman.

Emäntä tuli sitten muksun luota ja kurkkasi makkariin. Mä hymyilin ja moikkasin nätisti :) Emäntä naurahti ja mä kysyin, että ymmärsinkö oikein että halusit näin? Joo kyllä ja sellainen jännä hymy :)

Emäntä heitti vaatteet pois ja nappasi munan suuhun. Hetken siinä sain suihinottoa ja sitten emäntä heitti selälleen ja pyysi mut vierelleen polvilleni. Hän hieroi mun kasseja hellästi ja mä pääsin siitä hieromaan pimppiä kivasti. Ai että se oli märkänä tällä kertaa! Mulle tuli heti sellainen fiilis, että nyt kun emäntä pääsi käskyttään mua valmiiksi ja näki sen kovan munan siinä sängyllä valmiina, niin se oli sille kuumaa!

Ja oli se mulle myös! Mä hieroin märkää pimppiä ja koitin vähän sormella välillä sisältä...Aah se oli kuumakin!

Emäntä otti taas työkalun ja mä tuikkasin munan sisään. Nyt tuntui hyvältä! Emäntä oli kuumana ja hieroi itseään sillä vehkeellä, mä työntelin silleen rauhassa, mutta syvälle.

Ei mennyt kauaa kun emäntä laukesi melko voimakkaasti ja äänekkäästi.

Mä tällä kertaa kestin paremmin ja sain pidettyä tasaisen vauhdin samalla. Se tuntui hyvältä.

Kun emäntä oli saanut orkut, niin aloin siinä itsekkin tulemaan ja vetäsin munan ulos ja pyysin runkkaan mua. Emäntä runkkasi mua siinä hetken ja mä heitin mällit siihen vatsalle. Ai että nyt oli hyvät panot! Meillä oli fiilikset aika korkeella molemmilla!

Mä oon niin innoissani, että emäntä teki aloitteen ja noin rohkeasti vielä!

Elämä on vaan hienoa!


You'll only receive email when they publish something new.

More from Miehen näkökulmia erotiikkaan
All posts