Stand van zaken

100Days - Dit is alweer dag 79! En het valt minder zwaar dan gedacht, maar ik kan ook eigenlijk niet wachten tot de 100 dagen bloggen voorbij zijn. Niet omdat bloggen niet leuk is, maar soms zijn er dagen dat ik niets te melden heb of heb ik er geen zin in. Nu voel ik me gedwongen om toch maar wat te schrijven. Wat ook goed is want anders had ik helemaal niets geschreven. Ik wil alleen niet de dwang voelen om dagelijks te bloggen. Maar nogmaals, ik heb wel de smaak te pakken. Zo erg zelfs dat ik een opfriscursus Nederlands heb gekocht zodat ik nog beter leer schrijven.

100DaysOfCode - Ik ben vanmorgen begonnen met lesdag 22. Ik doe meerdere dagen over één lesdag en soms doe ik lessen opnieuw om het goed te snappen. Maar ik ben vastberaden om alle 100 lessen met succes af te ronden.

30DaysOfYoga - Daar ben ik na 5 dagen mee opgehouden wegens ernstige rugpijn. Die rugpijn kwam niet van de yoga, maar ik kon het niet opbrengen om de oefeningen dagelijks te doen. Wat ik wel gedaan heb is veel wandelen.

More from Lucia
All posts