Implementacja pomysłu

Jedną z najważniejszych rzeczy jakich się nauczyłem w ciągu ostatnich kilku miesięcy jest natychmiastowa implementacja pomysłu. Jedną z najgorszych cech ludzkości jest zbytnie myślenie. Potrafimy często więcej czasu spędzić na hipotetyzowaniu i kwestionowaniu swoich pomysłów niż na rzeczywistym implementowaniu ich. Od dwóch lat chciałem nakręcić podcast. W pewną piękną niedzielę postanowiłem, że nie mogę już dłużej czekać. Poszedłem na spacer, wymyśliłem nazwę, tematykę, częstotliwość podcastu oraz temat pierwszego odcinka. Nagrałem telefonem, zmontowałem w darmowym Audacity i opublikowałem na darmowej platformie Anchor. Cały proces zajął mi trzy godziny, a ja go "wymyślałem" przez dwa lata. Od wymyślenia codziennego bloga (zainspirowanego blogiem Setha Godina) do implementacji minęło 20 min. Tym razem skróciłem swój proces myślowy do minimum. Dzięki tym sprawnym implementacjom jestem w stanie się rzeczywiście uczyć na błędach i robić to, co kocham. 

Mój Podcast - Eksperyment Społeczny ma już 7 odcinków. 

www.anchor.fm/eksperymentspole...

W nadchodzących tygodniach zmieni się wszystko.

Subskrybujcie tego bloga wpisując swój adres email w to okienko na górze lub na dole. 

Blog Setha Godina:

https://seths.blog/


You'll only receive email when they publish something new.

More from Aleksander Antoszek
All posts