Podziel się

Tak jak wczoraj mówiłem, dzisiaj dłuższa refleksja na temat tego bloga

Podziel się

Koncepcja "daily bloga", czy właśnie Codziennych Myśli jest dla mnie stosunkowo nowa. Mimo tego, że w ogólnym świecie blogów kręcę się od dawna (pierwszy circa 2010), to w ogóle sam pomysł pisania dzień w dzień czegoś nowego jest dla mnie nowy.

Ale bardzo go lubię. 

Codziennie loguję się do Standard Notes, klikam przycisk +, taguję notatkę #Codzienne Myśli i piszę. Czasami w pośpiechu, w kilka minut, czasami kontempluję treść godzinami, a czasem piszę przez kilka dni. 

Nie zawsze to, co piszę ma sens. Tym wpisom brak jakiejkolwiek stylistyki, edycji, "polerowania". To są po prostu, Codzienne Myśli. W najczystszej i najszczerszej formie.

Czasami naprawdę jest trudno

Często trudno pozbierać myśli. Dla mnie największym "breakthrough" było pozbycie się wewnętrznego krytyka. 

Po prostu cisza.

Dziękuję Wam za bycie tutaj. Platforma, z której korzystam nie daje mi żadnych statystyk (celowo). Nie sprawdzam wyświetleń Stories na Facebooku. Nawet jeśli nikt tego nie czyta, to warto.

Olek








 

More from In Search For Balance
All posts