2. No nyt se sitten taas tapahtui

Viimeisen postauksen jälkeen en hetkeen päivitellyt tänne kun olikin vähän kiirettä elämässä.

Mutta siinä kävi niin, että mun aikomuksistani ei tullut mitään muistaakseni tapahtui jotain odottamatonta, ehkä sairastapaus tai jotain..

Mutta nyt 11.6 sitten eilen meni kivasti. Oli ihan hyvä päivä muutenkin alla. Mua alkoi himottaan ihan hulluna kun kävin suihkussa. Ajelin munakarvat ja siistin paikat. Emäntä oli nukuttamassa muksua. Ajattelin, että yllätän sen silleen, että laitan munan tarjolle kun se tulee keittiöön. Tää vaati vähän rohkeuden keräämistä kyllä :D

Mutta sain siis rohkaistua itseni ja tosiaan olin semmoisella puolijäykällä siinä keittiössä ja pidin vielä koristeena semmoista penisrengasta :D Hahhah se oli jänskää odottaa kun emäntä sieltä tulee.

No sehän tuli ja sitten ensimmäisenä vähän kauhistui ja sanoi jotain näin "eii...mä oon ihan väsyny.." mä sitten kietasin pyyhkeen päälleni sanomatta mitään ja sitten se sanoi kuitenkin heti, että "no okei"...sitten mä menin heti sen luokse ja ohjasin sen makkariin.

Emäntä poistui hetkeksi ja mä jäin sinne vähän valmistautuun. Hieroin siinä vähän munaa valmiiksi.

Siinä alkoi vähän jännitys poistuun ja tuntui aika kivalta kun olin rohkea.

Emäntä tuli ja sanoi että nopeet sitten ja lupasin että on nopeeta ja kivaa.

Siitä sitten hommiin. Kivaa oli.


You'll only receive email when they publish something new.

More from Miehen näkökulmia erotiikkaan
All posts