3. Lähetin kuvan emännälle

Eilen illalla saunoin ja sain ajatuksen, että nyt mä kokeilen lähettää sille viestin jossa on kuva kikkelistä. Ja silleen että siinä on semmosta kivaa tanakkuutta.

Sain siinä saunottua ja kun emäntä oli nukuttamassa muksua, niin sovittelin sillä välin penisrenkaita. Pistin sitten kaksi rengasta peräkkäin ja se tuntuikin aika kivalta. Sillä sai semmoista tiettyä fiilistä itsellekkin ja semmoisen kivan paineen munaan. Oikeen tuntu muna silleen kivalta omassakin kädessä :)

Keräsin taas rohkeutta ja nappasin pari kuvaa sängyllä kun pidän kikkeliä kädessä. Sitten kun aloin lähettämään sitä, niin iski pirunmoinen jännitys päälle, oikeen pumppu alkoi tykyttään ja tuli ns. "pala kurkkuun"...jouduin oikeen vetään happee siinä rauhassa. Jännitti että kuinka se suuttuu tästä. Päätin sitten kuitenkin vaan painaa liipasinta ja sinne meni. Emäntä sai kuvan ja katoin siinä Whatsappia, että tuli lukukuittaus eli näki sen, hitto että alkoi jännittään lisää. Odotin jotain vastausta, mutta mitään ei kuulunut ja se piti jännitystä päällä. No se jännitys vähän vaikutti seisokkiin kun alkoi verenkierto sakkaan siinä.

Mutta ihan muutaman minuutin kuluttua emäntä tuli pois muksun huoneesta ja vilkaisi mua makkariin. Mua jännitti ja kysyin heti, että saitko viestin. Vastasi, että sai ja alkoi vähän ujosti hymyilemään :)

Tiesin siinä vaiheessa, että tää toimi positiivisesti. Hän hyppäsi sängylle ja alkoi riisumaan heti. Mä olin siinä muna tanassa ja aloin heti koskettelemaan pimppiä. Ai että se olikin taas ihanan sileä.

Huomasin heti, että hän olikin jo vähän kostea heti. Eli toinen vahvistus, että se kuva osui ja upposi. Jes!!

Meillä oli hauskaa, vedettiin aika nopeat siinä. Mä hieroin ensin emäntää kunnolla märäksi ja sitten otettiin Satisfyer jolla hän itse ajeli kun mä samalla sormella hieroin pimpin sisältä. Näin, että se tuntui hänestä tosi hyvältä, ehkä pitkästä aikaa oli semmoinen kiihko oikeen.

Sen emännän kiihkon huomaa myös siitä, että hän tykkää pitää mun munasta kiinni ja puristella sitä samalla kun hän saa tyydytystä. Niin kävi nytkin ja mä tykkään siitä todella, se tuntuu tosi hyvältä kun emäntä silleen pitää vaan kiinni, siinä on jotain ovelan kiihottavaa.

Tällä kertaa emäntä sitten halusi mut oikeen sisään ja tein työtä käskettyä. Oli vaan vähän jo nalli liian pitkällä eikä se kestänyt kauaa, mutta emännän otteet oli semmoiset että tunsin, että hän nyt todella halusi munaa ja silleen, että se tulee sisälle.

Mä luulen, että mä jatkan tätä "rohkaistumista" ja kokeilen erilaisia juttuja. Ne taitaa tuntua ihan kivalta emännästäkin :)

Kannattaa myös tilata tämän blogin uutiskirje. (Tilaus on privaatti enkä saa tietää sähköpostiosoitettasi.)

Palataan taas uuden jutun kera kun mä saan jotain täällä aikaiseksi taas :)

Nautitaan elämästä ja olkaa mukavia toisillenne!


You'll only receive email when they publish something new.

More from Miehen näkökulmia erotiikkaan
All posts