4. Kesäloma ja himot

Tulin just lenkiltä, hain samalla ruokaa kaupasta ja mietiskelin kaikessa rauhassa siinä asioita. Oon nyt ollut pari viikkoa lomalla ja ollut melko kiireistä. Oltiin muksun kanssa ensimmäinen viikko kahdestaan kun emäntä oli työmatkalla. Nyt toinen viikko on sitten ollut reissaamista siellä ja täällä, mm. Särkänniemessä käytiin. Anyway..olin lenkillä ja keli oli siinä komee. Mulla on vähän jäänyt nyt lomalla nämä lenkkeilyt ja urheilu ja ajattelin nyt taas ottaa kunnolla tästä hommasta kiinni. Taas tajusin siinä kesken lenkin, että mulla suurin vaikuttava tekijä mun himoihin on selkeesti urheilun myötä tuleva testosteronipiikki. Melkein ihan peruslenkkeily riittää nostattaan sitä ja sitä kautta mun himoja.

Se himo onkin siinä mielessä jännä, että se muuttaa mua melkein kokonaan. Jos olen ärtynyt yms. niin se katoaa ja tulee positiivisempia ajatuksia. Alan näkemään mielessäni emäntää koko ajan. Kuvittelen sitä erilaisissa seksikkäissä vaatteissa. Kuvittelen hänet alasti erilaisissa tilanteissa ja paikoissa. Niistä ajatuksista ei edes pääse pakoon. Nyt jos joku nainen lukee tätä, niin voin sanoa, että tämä on se miehen tila kun alkaa oikeasti luontainen himo puskemaan päälle.

Samalla tunnen sellaista syvää rakastamisen tunnetta ja ongelmien ajattelu katoaa. Tämä on erityisen hyvä keino päästä pois elämän haasteiden miettimisestä. Vaikka ne toki on kaikilla erilaiset ja kaikesta ei pääse ihan näin vain pois, niin ns. perushaasteet pystyn ainakin minä unohtamaan sillä, että nostan himojani. Silloin kaikki energiat keskittyy siihen himoon ja puolisoon.

Nyt on sellainen fiilis, että tekis mieli vähän läiskiä pyllylle ja nuoleskella pimppiä. Sellaista sileetä pimppiä...aah että se ajatuskin on koukuttava. Jos oikein kaikki olisi kuten toivon, niin hän pukisi ne mustat seksikkäät pitsiset stay-upit jalkoihin...ei mä en kestä sitä ajatusta..mutta niitä en ole nähnyt pitkään aikaan, ehkä 4 vuoteen...alkaa siis oleen jo ikävä niitä.

Mutta nyt seuraavaksi pitää tehdä vähän ruokaa perheelle ja sitten ajattelin tehdä vielä lihastreenin eli painoilla ja kahvakuulilla vastusta siihen. Se viimeistelee mun himot sitten vielä hyvin.

Nyt on vaan sellainen olo, että en taas tiedä miten lähestyn emäntää tänä iltana.

Sanoisinko sille jo etukäteen tänään, että tekee mieli vai yllätänkö vaan? Toisaalta se kuvajuttu oli kanssa hyvä idis.

Hän on sanonut joskus, että ei oikein tykkää sellaisesta etukäteen valmistelusta, eli ehkä mun pitää vaan ohittaa se ajatus, että sanoisin tässä päivällä mitään.

No katsotaan mitä keksin.


You'll only receive email when they publish something new.

More from Miehen näkökulmia erotiikkaan
All posts