5. Emäntä sai ihan kunnon nautinnon tällä kertaa

Muutama päivä sitten päivitin, että omat himot oli aika korkealla, mutta meillä olikin sitten sellainen tilanne, että emäntä nukkui pari yötä muksun kanssa ja mä olin sitten yksikseni.

Mutta nyt lauantaina meillä oli hyvä pano.

Mä kävin taas saunomassa ja emäntä laittoi sillä välin muksua nukkumaan. Ajattelin jatkaa sitä samaa kaavaa mitä aloittelin pari viikkoa sitten sen kuvan lähettämisen kanssa. Tällä kertaa ajattelin tehdä pienen videon.

Ensin vielä suihkussa siistin munan nätiksi, eli ylimääräiset karvat pois. Saunan jälkeen kuivattelin sitten ja päätin tehdä pienen videon emännälle.

Laitoin pari penisrengasta ja aloin lämmitteleen vehjettä. Se vähän siinä heräili ja päätin, että nyt on oikea aika ottaa kamera esille. Kuvasin sellaisen 15 sekunnin videon kun istun sohvalla ja runkkailen silleen tosi rauhallisesti. Ja lähetin sen :)

Hitto että taas jännitti, että mitä emäntä ajattelee tästä touhusta. Se vaikuttaa mun suorituskykyyn kun jännittää. Päätin myös, että mun pitää vaan päästä siitä jännityksestä eroon, koska sitten tämä kaikki helpottaa ja saan mun mieskunnon vakaammaksi kun ei jännitä.

Emäntä sai viestin ja tuli melkein heti pois muksun huoneesta :)

Sanoi, että voinko odottaa vähän. Hän kävi siistimässä pimppaa kun oli vähän kai sänkeä. No se oli kivasti ajateltu.

Emäntä tuli sängylle mun viereen ja mä kosketin pimppiä heti ja tunsin kuinka kostea se oli jo. Se tuntui musta tosi hyvälle, ensinnäkin se kertoo siitä, että emäntä tykkää tästä jutusta. Näin mun jännitys helpottaa ja tämä alkaa sujumaan.

Eli siis emäntä oli jo lämmin ja valmis. Hän pyysi vähän Satisfyeria heti ja mä tein työtä käskettyä. Mutta ajattelin, että en anna sille heti orkkua sillä tavalla, vaan tehdään jotain muutakin.

Annoin pienen hetken Satisfyeria ja samalla hän piteli taas mun munasta kiinni. Ai että se oli mukavaa itellekin, siinä on jotain tosi kiihottavaa kun nainen pitää munasta kiinni. Nostin lelun pois hetkeksi ja menin hänen eteensä siten, että pystyn työntymään sisään. Päätin kuitenkin vähän nostaa tunnelmaa hieromalla kovalla munalla klitorista. Olen huomannut että emäntä tykkää siitä tosi paljon ja niin se näytti nytkin tykkäävän.

Pistin sitten rauhallisesti munaa sisälle ja kuulin heti sen nautinnollisen voihkaisun. Emäntä tykkäsi tosi paljon. Otin samalla Satisfyerin takaisin ja laitoin sen klitorikselle. Emäntä nappasi sen multa ja alkoi käyttämään sitä itse. Mä työntelin rauhallisesti edestakaisin. Nyt alettiin olemaan sellaisessa hommassa, mikä vaikutti olevan emännän mieleen. Hän siinä alkoi kovemmin voihkimaan ja taisi tällä kertaa päästä tunnelmaan sen verran, että unohti olla hiljaa kun muksu nukkuu viereisessä huoneessa. Mä nautiskelin enemmän siitä kun emäntä oli ihan kiihkossa ja voihki.

Hän sanoi, että haluaa laueta näin, että nyt tuntuu todella hyvältä. Se pikkusen herkisti mua ja aloin tuntemaan, että nyt laukean kanssa. Sanoin, että tulen ihan pian ja emäntä sanoi heti, että "älä tule vielä, haluan tulla tälleen!". Se äänen paino oli sellainen, että hän todella vaati sitä.

Se hetki oli todella nautinnollinen katsoa ja tuntea emännän nautinto siinä.

No mä laukesin, mutta koitin pitää rytmin silti ja yritin myös pitää vehjettä vähän vielä kovana, että emäntä saa sen mitä se odottaa. Tiukkaa teki itsellä pidellä kovana ja vähän siinä loppua kohti vehje pehmeni. No sitten emäntä laukesi oikeen kunnolla. En ole ikinä nähnyt sen tärisevän nautinnosta tolleen. Ja näki oikeen, että se oli jossain toisessa maailmassa. Se sanoi itsekkin, että meni pää ihan sekaisin kun tuntui niin hyvältä.

Mä hymyilin siinä ja katselin kun emäntä koitti palautua. Se näytti niin hyvältä ja musta tuntui hyvältä kun hän sai jotain mitä ehkä oli odottanut pitkäänkin. Näistä haluista mä haluisin kuulla häneltä suoraan, että mitä todella haluaa, mutta se tuntuu olevan ainakin vielä vaikeaa saada sitä tietoa häneltä ihan omin sanoin.

Tällä kertaa nautinto oli varmasti onnistunut.

Sanoin hetken kuluttua siinä, että mua on vähän jännittänyt noi kuva ja videoviestit, että miten hän suhtautuu. Ja mainitsin, että pikkasen se jännitys vaikuttaa mun mieskuntoon toistaiseksi.

Emäntä sanoi, että ne on ihan kivoja ja parempi tapa kertoa haluista kun ehdotella jotenkin muuten. Se helpotti mua henkisesti ja nyt musta tuntuu, että me ollaan ottamassa sellainen askel missä me voidaan olla luonnollisemmin ilman jännitystä.

Mun täytyy vaan nyt pitää mielessä tuo, että emäntä sanoi tykkäävänsä tästä kuva tai videoviestinnästä ja jatkaa tätä rohkeasti. Siten pääsen omasta jännityksestä pois ja emäntä saa sitä kautta parempaa seksiä. Ja saadaan aina vaan parempi parisuhde kun hyvää oloa on jatkuvasti.

Mulla on vähän sellainen olo, että saatan jo tänään sunnuntai-iltana kokeilla uudelleen jotain.


You'll only receive email when they publish something new.

More from Miehen näkökulmia erotiikkaan
All posts