Listed.to blog egyéni design

Amikor megláttam, hogy a Standard Note-ban van egy funkció amivel azonnal össze lehet kötni a programot a listed.to fiókkal máris eldöntöttem, hogy csak úgy tesztelés képen kipróbálom mire képes. Semmi csilli-villi csak sima ateszt a geek fejemnek. Ahogy az várható volt nem fogott ki rajtam ez a feladat sem megközelítőleg fél óra alatt raktam teljesen egyedi design-t a listed.to blogomra

A jó forrás

Ahogy mindig lenni szokott nagyon fontos, hogy legyen a kezedben egy tutorial, ami használható. Bár egyesével is ki lehetne a classokat szemezgetni Developerből, de így azért sokkal kényelmesebb a munka. Használd ezt a linket

A végeredmény

Nem nagyon erőltettem meg magam a saját oldalamról hoztam a designt és építettem be az oldalba külső hivatkozásokkal. Követtem a minimalista külsőt, ami egészen jól illeszkedik a listed.to amúgy sem túlzottan elbonyolított külsejéhez.

More from tamasviktor
All posts