Systematyczność

Zaczynając tego bloga jedynym moim celem była systematyczność. Chciałem po prostu codziennie pisać coś nowego - nieważne, czy to było coś specjalnie inteligentnego i oryginalnego, tylko coś nowego. Szczerze mówiąc, nie zawsze się bardzo zastanawiam nad tym, co piszę. Chcę, żeby to było po prostu coś ode mnie w najczystszej i najbardziej szczerej formie jak się da.

Jestem już w czwartym tygodniu codziennego pisania i tak, były trudne momenty. Były momenty, w których byłem blisko poddania się. Najpóźniej opublikowałem post o 23:04.

Takie dzielenie się czymś dla samego faktu robienia czegoś codziennie uczy mnie bardzo wielu rzeczy. Przede wszystkim pielęgnowania swojej kreatywności, czyli pobudzania swojego mózgu do wymyślania czegoś nowego codziennie. Nieważne ile osób to przeczyta. To nie jest dla nich, to jest dla mnie. Moim celem jest pisanie przez przynajmniej 100 dni bez przerwy.

More from In Search For Balance
All posts