Dość bylejakości

296

Muszę się z Wami podzielić pewną refleksją dotyczącą tego bloga.

Mam takie poczucie, że przez ostatnie kilka miesięcy trochę nie przykładałem odpowiedniej uwagi pisaniu postów tutaj.

Jeśli ktoś by popatrzył na średnią długość postów, można łatwo zaobserwować, że jest ona znacznie krótsza niż wcześniej. Tematy postów (w mojej opinii) są coraz mniej oryginalne, a wręcz często sprawiają wrażenie napisanych od niechcenia.

Tak, dużo się u mnie dzieje. Wieloma rzeczami naraz się zajmuję. Ale dalej to nie jest wymówką na bylejakość. Podejmuję decyzję kontynuuowania tego bloga, więc powinienem poświęcić mu tyle uwagi, żeby przynajmniej dla mnie sprawiał poczucie czegoś wartościowego i “porządnego”.

Dlatego obiecuję wam, że to, co tutaj znajdujecie codziennie będzie bardziej wartościowe, jest to dla mnie bardzo ważne.

Do zobaczenia 🤞

More from In Search For Balance
All posts