Refleksja

Myśl 110

Jezu, że ja jeszcze nie napisałem o refleksji!

Oczywiście, jak zawsze, temat rzeka, ale jakoś spróbujemy go ugryźć.

Mimo tego, że często bywa tak, że jestem kompletnie zakręcony w tym, co robię, czy to szkoła, jakiś projekt, czy bycie ze znajomymi/rodziną, kocham refleksję.

Bez niej nie mógłbym żyć. W przenośni i dosłownie.

Mimo tego, że nawyk pisannia dziennika - jedna z najcudowniejszych form refleksji, "wskoczył" u mnie w 100% dopiero jakieś dwa miesiące temu, to od dawna ceniłem czas na przemyślenie.

Dzielę się swoim szablonem dziennika:

Rano

Jaki miałem dzisiaj sen?

Trzy rzeczy za które jestem wdzięczny

    Wydarzenie, które mnie ekscytuje

    Co dzisiaj mogę zrobić, aby dzień był lepszy?

    Pomysł na eksperyment

    Najważniejszy focus dnia

    Wieczór

    Trzy zwycięstwa

      Jedna rzecz, którą się nauczyłem

      Co mogłem zrobić lepiej i jak to zastosować jutro?

      Czy czemuś się opieram?

      Ulubiony moment dnia?

      Eksperyment/hipoteza dnia?

      Zamykająca myśl?

      More from In Search For Balance
      All posts