Syndrom Dunninga Krugera na własnej skórze

Wracam do #100Days. Próbowałem napisać taki prawdziwy, wartościowy artykuł. Okazuje się, że to znacznie trudniejsze niż to co piszę tutaj. Napisać na temat którego się nie ma w głowie to zupełnie co innego niż wylać swoje myśli na papier.

Chciałem napisać o projekcie Chmura Krajowa o którym usłyszałem nie dawno a o którym moim zdaniem mówi się zdecydowanie za mało. Okazuje się, że to nie takie proste. Zupełnie jakby dziennikarstwo to był cały zawód. Na szczęście są jeszcze sensowni dziennikarze na tym świecie. Myślę, że z tego odcinka podcastu "Na podsłuchu" dowiecie się znacznie więcej.

Skoro profesjonaliści piszą o rzeczach ważnych to o czym ja mogę napisać? Teraz mam problem, żeby coś sensownego napisać. To może na dziś tyle wystarczy.


You'll only receive email when they publish something new.

More from Taprobana
All posts